Pages

Sunday, September 8, 2013

Keje Baru

Assalamualaikum... anneyosayo...

baca tajuk pun dah tau kan...hehehe

yeaaaaaaaaa..... akhirnya selepas berbulan2 menjadi suri rumah dapat juga keje... alhamdullilah....
bosan dah duk umah je balik balik berblog n berfacebook.....


  selalu isi borang nak mintak gov...tapi mungkin belum rezeki tuk dapat gov... jadi aku pun bertekad la cari nama2 firm architect yang dekat2 je di hj.google... then aku email CV aku kat sume firm tu... keesokan nye dapat call tuk interview... aku pun g je la interview... lama tak interview berdebor rasa nye... alhamdullilah terus diterima bekerja di sana...

Alhamdullilah juga dapat keje dalam bidang aku...before nie keje asik lari bidang je..hehehe... lepas nie jarang la berblog sebab koje den bertingket tingket....


ini la dia tempat aku melakukan tugasan.... nampak baru coz opis nie baru pindah.....

second day keje.... boring tunggu... kunci belum duplicate.... mcm nie le jadi nye syok sendiri...hehehehe

No comments :

Post a Comment