Pages

Tuesday, August 6, 2013

Hasil kerja tangan ku

Assalamualaikum...anneyosayo...


     Sekejap je rasa berpuasa...Ramadhan dah pun nak melabuhkan tirai... Kini Syawal menghampiri... entah dapat ke lagi peluang untuk menanti Ramadhan tahun depan...

    Semua sibuk membuat persiapan raya... Raya untuk aku tahun nie sederhana je...cukup la pakai baju konvo (sekali je pakai)... Raya pertama tahun nie dekat rumah mertua... ikut la mak abah balik kampung Sungai Besar.... Raya kedua baru balik rumah mak... Mak n Ayah pun tak balik penang tahun nie..dah anak2 semua raya belah mertua... tinggal la anak2 bujang mak....

    Dah pesan awal2 kat mak simpan kan ketupat palas...bukan senang nak dapat makan setahun sekali je... Biskut semua dah siap... Dalam hati dok teringat kat member UTC... Apela aku nak bagi kat diorg nie... akhirnye aku buat keputusan untuk buat kad raya sendiri...  macam biasa simple as i can... nie la dia kad raya khas aku buat tuk diorang...





Kenapa kena tulis korea...sebab diorg sume giler korea darma...nak2 pulak Runing Man...

pandai2 la korang translate..hahaha (gelak jahat)

Daaa... Anneyongg...


2 comments :