Pages

Thursday, July 11, 2013

Virus Gwiyomi

Assalamualaikum... Anneyo sayo...



Nie saje gediks2 nak wat N3 pagi-pagi buto pas sahur nie kan.... padahal tadi baru je post N3... kalu dah start menaip tu ssh pulak nak berenti...


haaaa maybe agak lambat la kot aku upload n cite pasal gwiyomi nie kan...sebenarnye dah lama dah virus gwiyomi nie melanda family En.Ibrahim nie..sampai aku pun terkena gak wabak virus gwiyomi nie (mmg aku pun gile K-pop n korea kan)... habis sume adik2 aku duk wat gwiyomi termasuk la anak menakan aku sorg nie...asal jumpa je aku tak de benda lain yang dia suruh...pe lagi rakam dia wat gwiyomi la...  hampir sepuluh video dia wat gwiyomi je..nie aku upload yang the best of the best (ntah pepe je ayat)...

Bermula dari mak cik dia....


Sorry kakcik...oppsss terupload plak.....


Then dia plak tiru makcik dia....


Ewiyomi...ewiyomi katanye


saje suke-suke... Mak nye jgn marah ye along terupload plak...hehehehe...


Anneyong....daaaa

No comments :

Post a Comment