Pages

Saturday, July 20, 2013

Ifftar : Bersama Rakan

Assalamualaikum.... Anneyosayo

Nak tau tak di mana aku berbuka puasa bersama rakan2 aku...jom kita tinjau... 



Yup di Ancasa  Express hotel !!!!...

sekali sekala nak juga merasa makan kat hotel kan...bila lagi kan time2 macam nie la aku berpeluang nak merasa pun...dikesempatan itu juga la aku dapat berkumpul dengan rakan2.... bayaran tuk Buffet kat hotel nie pun amat berpatutan.... ape nak tau berapa bayarannye??? nak tau ke... nak...

Ancasa Express Hotel
Bangunan Pudu Sentral (UTC KL)
Jalan pudu
51000 Kuala Lumpur
Wilayah persekutuan

Bayaran Buffet Ramadhan
Dewasa : RM 28
Kanak Kanak : RM 18

Betulkan aku cakap amat berpatutan... Makanan nya tak de la banyak sangat tapi berbaloi la dengan bayaran yang dikenakan... Kalu pergi buffet yang harga sampai RM80 belum tentu kita dapat merasa semua makanan yang disediakan....

Hotel nie kecik je jadi Section untuk setiap menu pun tak de la banyak sgt... Jom kita tinjau...

Part 1: Kuih Muih dan dessert
Part 2 : Lauk Pauk dan soto
Part 3: Air panas dan sejuk
Part 4: ABC..Roti canai dan apam balik



Pendek kata memang semua makanan yang mereka sediakan aku dapat rasa.. cume ABC and Roti Canai aku tak sempat snap (aku makan sampai tak sedar diri) hahahaha (gelak jahat).... Rasa setiap hidangan pun sangat2 sedap...soto dia memang terangkat ar....lazat sehingga menjilat jari oooo...
  
sudah sekian lama kami tak berkumpul cam nie... nie la dia member member aku... tak cukup 2 orang je lagi...kalau tak cukup la forum kami comfirm rutuh bangunan tu dengan ketawa kitaorg je...hahahaha






Tu la my lovely Mr.TA aku...kemeja belang2... nie anak2 dara nie single lagi sape nak masuk jarum sila bagi salam....hahaha.... tu pulak 2org anak teruna...baju kuning tu takleh kaco ye dah ade yang punye cehwah gitu...baju biru tu single.... 

yang senyum sampai ke telinga tu pasangan dua sejoli (baju biru)...tipah tertipu dek dengan pasangan nie...sampai hati kata tak jadi datang....dah sedih tau...yang lain pun pandai berlakon...konon2 nye marah kat diorang sebab cancel last minute...tiba2 muncul... stress (peminat running man je faham ye)...


okay la sampai di sini je coretan ku buat kalian...

Daaaa... anneyong

No comments :

Post a Comment