Pages

Monday, April 8, 2013

Adakah Aku Terlalu Merindui Diri Mu....

Asslamualaikum






      Pagi tadi dalam kul 7.15pagi aku ngah tunggu train tibe2 aku ternampak seseorang yang sememang nye dah lama aku cari.... aku rindu nak berborak... memang dlam beberapa minggu nie aku asik teringat kan dia... tapi aku xdapat pastikan dia... sbb org yang aku jumpa tu bertudung dah dia (org yang aku rindu) bukan nye beragama islam...

    Memang aku tahu yang dia akan berkahwin dengan org seagama dengan ku....dan dia pernah cakap dia dah bersedia memeluk islam...keluarga dia pun xmenghalang niat dia.... Persoalannye skunk betul ke dia.... Ya Allah adakah kau telah memberi hidayah kepadanye....  Dari yang aku  tgk fizikal, rupa mmg sama cume aku xdpt dengar suara dia.... Hati ini tertanya tanya jika betul dia takkan la dia tak perasan aku...tapi aku sendiri pun dah byk berubah dari segi fizikal mungkin dia tak dapat cam aku tambahan pula aku memakai spec...

 Ingin sekali aku menemuinye... jika aku bisa bertemu dengan diri nye sok pasti aku akan bertanya... untuk mendapat kepastian... atau mungkin aku terlalu merinduinye sehingga kelihatan wajah wanita itu sama seperti rakan ku.... puas aku merenung dan aku pasti itu dia...adakah aku terlalu mengharap?????

Ya Allah jika benar itu dia kau terangilah dia dengan cahaya... kau murahkan la rezekinya....kau bimbinglah dia kejalan mu... dan jika dia masih seperti dulu kau beri la dia hidayah kerana aku tahu dia sedang belajar mengenali mu Ya Allah...


Emily semoga kamu sihat dan dimurahkan rezeki...semoga kamu mendapat hidayah dari Nya....

No comments :

Post a Comment