Pages

Wednesday, December 28, 2011

TenTeRa aNai aNai MenGaNaS

Petang ari tu aku masuk la dalam stor nak pack barang2 yang perlu dibawa ke Poli… then aku terpandang la box yang penuh ngan barang yang husband aku bagi masa kami bercinta dulu…sekarang pun bercinta gak k…hehehehe… bila aku buka je box tu… Ya Allah…aku terkejut sgt banyak giler anai anai… aku dah naik geli nie tengok byk sgt si anai anai nie… ape lagi magsanya husband aku la…
Husband aku yang ngah syok tidoq tu pun bangun la…dengan ngah mamainye dia pun tarik la box tu ketepi…haaaaa amik ko sebelah box tu dah jadi markas dia kot… Habis sume collection aku…dari sekecik kecik gift…segala komik….buku2 tentang architect… nota2 lama… hadiah kawin kitaorg…sume dia buat sarang…ok lagi hadiah2 tu leh aku sental2 ngan span basuh pinggan… ada satu je hadiah mmg xleh nak wat pe dah(sori ye owner yang bagi gift tu…hadiah u tu mmg xleh diselamat kan lagi jenuh dah menyental tapi x mo hilang coz satu mangkuk tu jadi markas dia)… tapi yang aku ralatnye semua komik…nota…buku… yang nilai dia beratus2 ringgit…xdapat di selamatkan..nak selamat cam ne dah jadi markas dia kan sume berlubang2… sedih kot walhal baru je aku rasa aku kemas komik2…nota2…n buku2 aku tu…tup tup dah jadi markas si anai anai lak..
Maybe sebab cuaca kot hujan panas hujan panas…hmmmm memang xde rezeki nak wat cam ne… kena la beli balik buku2 aku tu… yang komik tu cam ne lak aku nak cari…mati kutu dah nie…nak kumpul balik dari mula leh dapat ke??? Gempak starz kuarkan lagi ke… sedih sedih sob sob sob L…menangis gak aku… kena tunggu aku habis study ar nie…kerja pastu abis kan gaji ngan beli balik komik aku tu pun kalu ada lagi… haaa korang tau x mana2 kedai buku yang jual komik second hand nie…
Nie adela ckit pic…tapi time anai anai tu ade aku x amik la pic geli kot…
Nie bekas markas anai anai

Nie je barang2 yang dapat diselamat kan...Kita org cari la cara lain tuk simpan barang try guna box plastic kalu nie pun jadi markas dia x tau dah nak wat pe...

Haaaaa...nie je komik yang selamat tu pun sbb aku ngah baca mmg kat luar...

Nie la rupa baru stor umah aku dari full ngan barang sampai jadi cam nie...kosong je..hahaha









No comments :

Post a Comment