Pages

Tuesday, November 1, 2011

Oooo Baru Tau Nama Dia Mat Lutfi


Assalamualaikum....



Haaaa mesti korang pelikkan nape aku letak pic mamat nie…atau mungkin diantara korang memang dah kenal ngan dia… First video dia yang aku tengok “UCAPAN UNTUK MAK 2010” cute sangat (video dia k)...sejak dari tu aku minat tengok vlogger nie…aku mmg dah lama cari siapa dia n dah berapa banyak video dia….akhirnye aku jumpa juga…semalam masa aku ngah membaca blog solihinzubir yang bertajuk Fakta: Solihin Zubir Lebih Popular Daripada Anwar Hadi, Mat Luthfi dan Tiz Zaqyah!…baru lah aku tau yang nama dia;

Mat Lutfi merupakan student Curtin University, Australia (hebat gak kan)… dia diantara vlogger yang popular juga rupanya… sampai ade yang komen kat youtube Mat Lutfi nie.. sanggup jadi peminat setia dia dari meminati artis (Cheq pun sama)….

Apa yang menyebabkan aku meminati video2 Mat Lutfi ni????... Sebab kebanyakan video dia bukan sekadar joke…tetapi ada message yang dia cuba sampaikan… Kalu korang nak tengok video dia just taip je kat youtube matlutfi90…hmmm 90??? Tahun dia lahir kot…yang tu kena comfirmkan dengan dia la hehehehe… kalu betui la dia dilahirkan pada 1990…makna nya dia sebaya adik aku… wah muda2 lagi dah ramai peminat n pandai wat vlogger…TANIAH Mat Lutfi… Aku ade tengok juga video dia yang bertajuk “REMAJA VLOGGING” ade satu perkataan yang dia ckp wat aku terfikir sejenak…

Mat Lutfi: Saya terigin nak jadi pengacara remaja lepas saya grade nnt atau pengacara majalah 3 ka…baca berita pun ok….

Ok pengacara remaja…mmg ada character tu menjadi pengacara…Tapi pembaca berita tu aku kurang yakin…aku rasa kalu hang la Mat Lutfi baca berita…semua pendengar gelak kot.. comfirm hang baca dengan muka lawak tu kan2…hehehehe(jangan marah just joke)… Kalu la Mat Lutfi baca apa aku tulis nie aku nak wat satu permintaan kat dia…Wat satu video yang dia sedang baca berita..bole??? hehehehe

Anyway kepada Mat Lutfi Taniah dan semoga anda akan meneruskan vlogging yang penuh dengan message tu… Semoga anda sentiasa di rahmati Allah S.W.T

No comments :

Post a Comment