Pages

Friday, November 5, 2010

Oh My Char Koew Teow


Assalammualaikum...


Malam tadi aku g makan kat dataran ipoh...saje nak tukar selera...nak hilang kan tension la kononnye...aku pun oder la OrenLaici n char koew teow..


Dengar cam sedap je menu tu...tapi hancur deria rasa aku kerana char koew teow tu..serius mmg xsedap...Udang dia leh plak P goreng..tak pernah lagi la aku makan char koew teow tu udang dia goreng...biasa nye rebus ja (yeke)...menyesal je konon nak hilang kan tension la....hampeh lagi tensi der...


mkn kat benteng meja biru tu lagi sedap walaupum lembab nak mampus...tapi masakan diorg sedap ar kena la ngan tekak aku yang berselera besar nie...hehehehe

No comments :

Post a Comment