Pages

Tuesday, November 2, 2010

Design Oh design


Assalammualaikum


lol dah 5.46 pagi rupenye....hehehe


Skunk nie exam week..cuak gak aku minggu depan penentu segalanya...9.11.2010 merupakan tarikh keramat...samada aku tamat pengajian atau sebaliknye...Semoga aku tamat la hendaknye...dari ari presentation ari tu aku bertungkuslumus dan bermandi peluh wat design nie(cehwah ayat nak power je ye) betulkan ape yang lec2 aku tegur..byk gak la salah tapi x pe itu la bekalan tuk masa depan kan (namapun study tipula kalu xde salah kan2)...kena la bercekang mata lagi wat design nie bkn senang al maklum le aku nie slow ckit (yeke cm byk je).. kalu ikutkan dari ari start kelas design lagi tak ckp tido hehehe...tapi xpe susah skunk senang kemudian (keje ssh gak tapi duit masyuk ooo) hehe... lagi pun tinggal bape ari je lagi kan...ganbate!!! (berusaha)


ha bila ckp pasal design nie ishhh aku lemah satu benda nie la...tau pe dia jeng3 hehehe (saje je wat suspen yek)...3D le aku lemah ckit..kalu nak wat mkn masa..tapi aku suke 3D dari dulu.. bila tgk classmate aku wat cantik2 jeles kot... diaorg mmg hebat ar...time aku kat kolej dulu sume manual (tapi tetap cam kartun gak bila wat manual)..bila time tranning dulu pun study ngan abg tu 3D autocadd tu pun xsempat abis sbb x ckp time..tapi satu ari nanti aku tetap akan berusaha buat 3D sampai mahir supaya same level ngan dak class aku..hehehe


So aku doakan semoga semua dak2 kelas aku termasuk aku sume lepas la sem nie...InsyaAllah..Aku mmg mengharapkan lepas la sem nie...xmo repeat2 lagi sakit ooo...bknnye ape bila dah kahwen nie byk lak tanggungjawab... Habis je study nie aku kena cari keje cepat2 sbb aku nak support adik2 aku lak study..cian kat diorg...


sampai cni jela ye dah ngantok..hehehe

daaa..

thank to all...

No comments :

Post a Comment