Pages

Wednesday, November 3, 2010

My Anak Menakan


Assalammualaikum....

     Aku xsabaq sangat nak balik KL...nak jumpa my lovely anak menakan (anak saudara)...buat masa nie aku ade 2 je anak menakan...aku sayang depa nie..maklum le xdak anak lagi...hehehe
Hope sok kalu aku ade anak pun still syg depa cam na aku syg depa skunk nie..

    Haihhhhh rindu la sgt2 nie..lama x jumpa nie..ha yang lelaki nie Shafiq Haziq namanye...aku suke tgk dia lincah sgt seminit pun xleh duk diam.. Haziq nie anak adik aku Angah... dia nie kalu org nak kuaq umah suma dia nak ikut terutamanya kalu tokwan dia...asal nampak ja ayah aku dia duk ajak pi kedai mamak...sampai ayah aku pun naik pening..hehehe....Haziq mak aku jaga time mama di keje la...Ishhh kalu nak bg baby sitter jaga...aku rasa xdak org sanggup jaga kang x pasal2 pecah sume brg depa..hehehe

      And yang perempuan nie la Aina Syafiah baru je 3 bulan...Aina nie aku tak tau la mama dia nak antaq bg org lain jaga ka or kat mak aku... tapi kalu bagi aku bg mak aku jaga pun tak pa noh...leh tiap2 ari aku singgah umah mak aku jumpa dia..hahahaha

     Aku xtau la bila.....maybe lepas aku abis study nie ada kot...semuanya berserah kepada Allah s.w.t... Takpa la leh tumpang kasih sayang depa kan2...hehehe

No comments :

Post a Comment